Dag 14 - Dåliga vanor och laster

Datum: 2010-12-14 Tid: 09:50:34
Jag är väldigt impulsiv
Vill jag tatuera mig, ska det vara inom den närmsta
veckan. Ska jag köpa en ny häst ska det ske idag.
Nu nu nu. Annars vet jag att går det längre tid, börjar
jag tänka rationellt och ångrar mig.

Jag är lat
Har inget behov av att fylla min vardag med massa
händelser eller aktiviteter. Gillar att låta den gå, med
mig liggandes i tevesoffan eller slösurfandes framför
datormaskinen.

Jag fördummar ofta mig själv

För att vara rolig. Speciellt vid tillfällen när jag av
osminkad och ful. Jag liksom ursäktar mig själv och
hänvisar till hur dum jag är om jag säger fel. Vilket är
knäppt, för jag är smart.

Socker och fett

Min stora last. Hänvisar till detta gamla inlägg.



Erkänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<