Jag behöver hjälp

Datum: 2010-04-27 Tid: 13:31:22
Seriöst!

Problemet jag har stavas sockerberoende. Och det är ganska
extremt.

När min kropp inte får socker börjar jag nästan skaka. Igår
tillexempel, blev det så. Kroppen skriker efter socker. Jag rotade
igenom hela skafferiet, hittar en burk med strössel, bänder bort
plasthöljet och sveper burken.

Avslutar det hela med två skedar sirap.

Sedan mår jag illa, skäms och tänker att jag aldrig ska göra
så igen. Men det är samma sak varje dag.

Det bästa jag hittills provat är att borsta tänderna ofta, efter varje
gång man ätit något, då försvinner suger rätt bra. Tuggummi funkar
ibland. Någon som har något mer tips?



Mitt egentliga jag


(PS. Går lite segt med bloggandet, har haft fullt upp i helgen med grillning
på lördagen och tävlingar på Eskilstuna i söndags, och nu håller jag på
att flytta ut ur lägenheten. Det tar lite tid!)

Kommentarer
Postat av: sumosimone

Åååhhhhhh, drick smoothies.. gör en laddning på tropisk juice och banan och massa söta frysta bär, ha i typ honung också.. ha den i kylen och drick när du blir sugen, apballegott!

2010-04-27 @ 15:31:23
Postat av: Anonym

HAHAHA nu fick ja mig ett gapskratt ;P / Emma

2010-04-29 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<