Mitt forna o-finniga jag

Datum: 2014-10-18 Tid: 13:05:19
 
Alltså, det känns ju så fruktansvärt störigt att jag hade bättre hy när jag var tonåring än nu när jag är 24 år och 359 dagar gammal.
 
Jag är så jävla finnig och pormaskig. Att dra ett finger över min hy känns som att köra näven genom en pizza. Flottigt och full av oregano. Jag använder de mest täckande foundationerna i fleeeera lager. BB cream och mineralfoundation är liksom ett hån åt hela min existens.

Nä om man ska gå och klämma några näsvingeinkräktare.
 
L8R bitches.

Kommentarer
Postat av: -

Pröva att byta ut din rengöring och var jätte noga med att använda rengöring varje dag! (Om du inte redan har gjort det). Mary-kay är sjukt bra! :)

Svar: Jag använder rengöring varje dag eftersom jag sminkar mig varje dag. Har provat diverse prylar från Apoteket, kanske borde testa något annat då..
Julia

2014-10-18 @ 16:40:17
Postat av: Nnn

Hej ang din operation, vill också göra en (har tandställning sen 1.5 år tillbaka typ) men enligt min tandläkare kommer det ej på tal då min överbett är några mm och kommer ses som kosmetiskt ingrepp. Men det är så mycket mer för mig.... Har du tips osv för hur man kan gå till väga. Remiss till kärlkirurgen verkar ej vara ett alternativ för mig./ tack för svar 19 årig tjej

Svar: Alltså då får du nog punga ut ur egen ficka tyvärr. Jag hade 9 mm överbett och för mig var det på gränsen att jag fick det beviljat. Sen - det är en stor operation med många risker och en förjävlig läkningstid, om du bara har några millimeters överbett kanske det är dags för dig att istället börja försonas med ditt utseende? *politisktkorrekt_tjej*
Julia

2014-10-19 @ 02:31:06
Postat av: Mamma Ann

Men guuuu´så söt du var!!! Nu är du ju "bara" snygg. ;)

Svar: Haha eller hur ;)
Julia

2014-10-20 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<