Mina issues

Datum: 2014-10-29 Tid: 10:43:50
Okej, jag har drabbats av ett problem jag ej trodde var möjligt i min värld. Jag, cheezballzslukaren som dricker cola till frukost och tillbeder den allsmäktiga fettguden innan läggdags, har tappat min aptit. Jag har ingen matlust längre. Hoppar över måltider, äter minimala portioner och har överhuvudtaget inget sug efter mat längre. Detta beror på att jag varit brutalt stressad på senaste tiden. Det har börjat med att jag varit så jävla stressad på jobbet och inte fått ro till att äta, därför blir jag trött och orkar heller inte äta när jag kommer hem. Det hela blir till en ond cirkel som jag inte orkat ta mig ur.

Idag är jag ledig och ska därför försöka göra upp någon slags plan på mat jag ska äta och handla framöver.




Kommentarer
Postat av: Tessi

Mixa cheeseballz och cola och sätt som dropp! Puss!

Svar: SMART!
Julia

2014-10-30 @ 10:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<