Den fisande cyklisten

Datum: 2014-10-16 Tid: 22:32:53
Har ett jävla dilemma. När jag cyklar på kvällen så kan jag inte ha handväskan i cykelkorgen för då skymmer den framlyset = risk för att bli påkörd och dö ökar markant samt risken att få pissiga böter i cykelstaden Uppsala där polisens sökinsatser efter mörklagda cyklister kan jämföras med jakten på Bin Laden.

Alltså får jag hänga min gigantiska väska på styret. När jag då svänger lite så medför detta att väskan åker in lite i hjulet = risken för att ramla och dö ökar markant. SAMT att detta framkallar ett läte likt att jag släpper väder. Detta har gjort att när jag ibland cyklar förbi eller möter fotgängare så låter det som att jag fiser. Detta leder till att jag medvetet försöker svänga hastigt fram och tillbaka med styret igen för att de liksom ska fatta att det är väskan som låter och inte min röv som talar.

Men det funkar ALDRIG att framkalla en ny "låtsasfis" utan istället tror folk att man är lätt retarderad allternativt full relaterat till att man vinglar som ett jävla tard.

Mina alternativ : Bli påkörd, dö, bli känd som den fisande cyklisten eller cykeltardet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<