Hej mitt nya jag

Datum: 2014-07-25 Tid: 18:59:33
I förrgår tog jag mitt sista p-piller ever. Jag tål verkligen inte hormoner, jag har försökt fram och tillbaka sen jag var 16 år med alla möjliga olika sorter. Intalat mig att biverkningarna kanske inte kommer den här gången.
 
Men precis samma helvetesskap varje gång! Lättirriterad, deppig, dryg att umgås med, torra slemhinnor, minskat knullsug = fantastiska förutsättningar för att klara av olika relationer.
 
Härmed lovar jag att aldrig mer stoppa ett hormonpreparat i min kropp igen! Har inte bestämt mig om jag ska stoppa in en kopparspiral än. Är sjukligt rädd för ingreppet, samt att det överlag känns fel att låta ens livmoder bli våldtagen av en tång. Kanske om jag kan få den insatt i narkos.
 
Annars får jag la skaffa barn eftersom jag är emot abort :))))
 
 
Adderar en töntig selfie för att få lite "liv" i den här bloggen. Hur mkt liv det nu finns i en sönderblonderad hormonstinn f.d p-pillerknarkare.
 

Kommentarer
Postat av: ida slida

Yessssssssssssss, helt jävla rätt alltså.
<3

2014-09-09 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<