Dokumentärperiod

Datum: 2014-07-19 Tid: 21:02:24
Jag är ledig, ingen annan är ledig, min boyfriend är utomlands - därför har jag sysselsatt mig med att kolla på vidriga dakumentärer. Jag gillar att beröras av misär, tragedi och död. Ju värre desto bättre. Gillar ni också vidrigheter, har jag två tips:

Children underground
Rumänska gatubarn som bor i tunnelbanan i Bukarest. Behöver jag säga mer? Innehåller mycket misshandel och limsniffning. Berör brutalt.

Misärpoäng: 5/5
Hopp: 0/5

Black Tar Heroin
Ungdomar i San Fransisco som tar injicerar heroinets rövhål Black Tar. Ett svart jävla mörker med mycket venpenetration. Dessa junkies skulle helt klart vara kick ass på sjukhusen som stickhjälp.

Misärpoäng: 4/5
Hopp: 1/5.

Se dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<