Att sluta eller inte sluta

Datum: 2014-07-20 Tid: 23:03:28
Idag bestämde jag mig för att sluta med både godis och snus. Briljant.

Nu ligger jag här och saknar min godnatt-snus. Har inte tagit en kompis på sex timmar, i vanliga fall hade jag typ tagit... sex snuffeluffar under den tiden.

Tycker snus är ganska trevligt och vill egentligen inte sluta. Enda minuset är att det är dyrt, och därför ska jag nu försöka chilla lite med brukandet. Får dock se hur jag känner imorgonbitti, då min motivation till permanent stopp är lika tveksamt som Sverigedemokraternas politik är det ganska stor chans att jag går och köper mig en ny rackare imorrn.

Kommentarer
Postat av: Lollee

Håll ut! Tänk på hur fina tänderna blir utan snus!

Svar: True that.
Julia

2014-07-24 @ 17:43:42
URL: http://galenilivet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<