Waddap I've got a big cock

Datum: 2013-11-24 Tid: 10:25:00
Helvete, igår gjorde jag verkligen skäl för min usla landstingslön på förlossningen. Sprang omkring som en get heeela kvällen. SLUTA FÖD fick vi tillslut säga och låsa dörren till entren.
 
Lunchade innan dess med mamma. Min mamma är en helt underbar kvinna, MEN. Helt fantastiskt retarded på att komma ihåg 1) namn och 2) kön. Hon glömmer ALLTID bort vad jag heter och brukar istället tilltala mig med Monica eller Paula (min moster och kusins namn) och ibland även Martin (min brors namn...). Och hon säger alltid hon om han och vice versa.
 
Vi satt i alla fall och snackade om katten hemma.

Jag: Hur är det med Gusten då? Mår han bra?
Mamma: HA! Nu var det du som sa fel kön!!!!!!!!
 
Tystnad...

Mamma: NEEEEEJ just ja han är ju en kille...

Kommentarer
Postat av: JG

Har samma problem med min mamma, ibland kallar hon mig även för min pappas namn... inte så smickrande alla ggr.

Svar: Haha
Julia

2013-11-24 @ 13:14:52
Postat av: sabina

Hahaha är du säker på att hon inte går på något ;)

Svar: Icke helt!
Julia

2013-11-24 @ 17:23:11
Postat av: mamma Ann

Ha-ha! Kan det hända att ni är släkt eller....?

2013-11-25 @ 23:32:50
URL: http://www.vickelbyponny.blogg.se
Postat av: Anna

Hahahaha! Underbart! ;D

2013-11-26 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<