Nu är jag som vanligt igen

Datum: 2013-11-14 Tid: 18:03:52
Pjew, var bara tillfällig tisdagsdepp. Nu är jag taggad på tentafest imörrn!

Satt och kollade igenom mina anteckningar på telefonen. Används bland annat som chat. Det här är från en föreläsning och jag sökte hjälp hos min stolsgranne, i panik att någon hört mig;



Här ses en ytterst exklusiv shoppinglista:


Toapapper, deo och en hårinpackning från Rusta. Fattas bara foppatofflor och en tribaltatuering så är jag hemma.

Håll nu tummarna för att jag klarar tentan imorrn, kära bloggläsare. Annars kan ni dra åt helvete!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro a

Du kommer lätt klara tentan! Lycka till!!!

Svar: Tnx!
Julia

2013-11-14 @ 21:26:40
Postat av: sabina

Hoppas det gick vägen idag :)

Svar: Tack :) gick bra!
Julia

2013-11-15 @ 14:15:32
Postat av: Din mamma

dra ÅT HELVETE SJÄLV!!!

Svar: Du kan va!!!!!!!
Julia

2013-11-15 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<