Tjänare bloggen!

Datum: 2013-03-14 Tid: 18:07:00
Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit på en parkbänk och kastat glåpord efter ungdomar and stuff like that. Har nu precis tryckt i mig en tallrik tortellini, jag försöker i vanliga fall undvika kolhydrater och därför står nu gaserna på kö i anus :(((

Btw, här om dagen började jag reflektera över mitt eget Candy Crush-beroende när jag konverserar med en annan människa och börjar tänka att man skulle kunna dra näsan uppåt för att få tre i rad med ögonen, och därmed crasha en rad.
 
//Inlägg med tydlig röd tråd

Kommentarer
Postat av: Charlotte Andersson

Hahaha, en kollega till mig sa precis samma sak ang. Candy Crush. Man blir seriöst helt jäkla skadad av det spelet!

2013-03-15 @ 10:16:34
URL: http://lottebloggar.blogg.se/
Postat av: Emily

Haha! Vilken rolig blogg du har :) kommer bli en grym sjuksköterska.. Kram ;)

Svar: TACK Emily :)
Julia

2013-03-17 @ 23:08:24
URL: http://emilysanatomy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<