Två saker jag gillar i mitt liv just nu

Datum: 2013-07-18 Tid: 11:55:00
1) Jag är NÅ JÄVULSKT (som min norrländske pojkvän brukar säga) taggad på ett stycke resa som infinner sig i augusti. Vi är nio pers, både mina och Freddans kompisar, som har bokat ön Ios i Grekland. För att ni ska förstå hur taggad jag är, har jag gjort en liten fräck bild med tillhörande emojis på min iphone:

 
2) Jag som hatar allt vad fantasy, Sagan om ringen, våld och kvinnohat heter trodde väl aldrig att jag skulle bli så fast i en sådan serie som jag har blivit. Game of Thrones snackar jag alltså om. Mah gaaaad vad spännande.
 
 
Vad gillar ni, kära läsare? Jag bryr mig inte, så ni behöver inte tänka högt. Ville bara låta trevlig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<