Stolt över mig själv

Datum: 2013-01-21 Tid: 12:20:59
Har ändrat om mina vanor och min livsstil totalt. Från att vara en soffpotatis som har ätit godis och annan skit undantagslöst VARJE dag till att bara ha en fuskdag i veckan samt gym 5-6 dagar i veckan. Äter lättkvarg med bär till mellanmål (jag har tidigare skrattat åt idioter som käkat kvarg).

Gymstatitik:



Givetvis har jag skämt ut mig ett par gånger. Jag är verkligen fruktansvärt dålig på koordination, ska man göra något med vänster fot och höger hand så blir jag helt ställd och hjärnan går på högvarv. Efter ett Ass n' Abs-pass kom instruktören fram till mig och sa att "Jag såg att du hade problem idag, jag tycker att du ska ställa dig längre bak nästa gång så kan du titta mer på hur dom andra gör". Jag dog. En annan dag kom en annan instruktör fram till mig och frågade om det inte var jag som hade varit på Step Core dagen innan. Jaha, nu är det kört, nu blir jag halshuggen tänkte jag eftersom jag hade varit exakt lika dålig på jävla höger knä till vänster arm där med. Det blev jag inte, utan hon gav mig rådet att fortsätta kämpa så skulle jag lära mig.

Summa summarum, ska inte satsa på en karriär inom dans eller så.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jävligt skönt att läsa att man inte är ensam!
Här åker högerbenet upp med höger arm (enbart!) och faan inte med vänstern hur mycket jag än försöker!
Dock skulle jag aldrig gå i närheten av ett gym så hoppas inte jag kommer behöva den konsten i nåt annat del i mitt liv ;)

Svar: Haha, det är samma här!
Julia

2013-01-21 @ 21:23:44
URL: http://livetsomenlilja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<