På tal om menskopp

Datum: 2013-01-15 Tid: 17:41:00
Satt och skrev en salstenta i somras när jag behövde gå på toa. Toaletterna är längst fram i salen så alla som skriver tentan ser att man går på toa. När jag kom tillbaka till min bänk fick jag plötsligt en känsla av att jag hade glömt att sätta tillbaka menskoppen, att den låg kvar inne på handfatet. Paniken spred sig snabbt, skulle jag gå in och kolla så skulle folk tro att jag hade diarré eller något, och jag hade ingen lust att bli känd som Bajs-Julia. Om koppen låg kvar därinne skulle jag däremot bli känds som Mens-Julia, så det var bara att välja. Satt och knep som in i helvete för att känna om koppjäveln satt på plats eller inte, men kände inget. Fick sådan ångest att jag blev tvungen att lämna in tentan och gå därifrån.

Koppen satt inne och jag klarade tentan och blev därefter känd som Awesome-Julia.

Kommentarer
Postat av: M

Vad är en menskopp?

Svar: Google.com
Julia

2013-01-15 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<