Får jag berätta en liten historia?

Datum: 2013-01-14 Tid: 09:46:00

Jag vet inte om man ska berätta sånt här egentligen, eller om det är privat. Men jag är ju inte den som är den. Om du på något sätt är känslig, sluta läs nu.



Imorse såg jag fram emot en sovmorgon såpass mycket att jag på kvällen gick hem till mig istället för att sova hos min pojkvän. Han skulle upp tidigt och jag ville som sagt ligga och dreggla i kudden längre än så.
Jag drömde att jag skulle föda barn. Jag riktigt kände smärtan i magen och var taggad på att klämma ut den lilla oäktingen. Mitt i krystandet vaknar jag. Det är blött mellan benen och jag inser att min mens håller på att svämma över. Klockan är sex, suckandes släpar jag mig upp på toaletten och bestämmer mig för att göra det här jävligt fort. Jag har nämligen svårt att somna igen om jag är uppe för länge. Jag använder världens bästa uppfinning menskopp, med den slipper man torra slemhinnor, man behöver inte tömma den så ofta, ekonomiskt eftersom man slipper köpa tamponger, miljövänligt och så vidare... Hursom. Halvsovandes pillade jag ut den överfulla koppen och lutar mig fram för att tömma och skölja ur den i handfatet då jag fumlar till med handen och SPLAT!!!

Jag tappar koppen och badrumsväggen översköljs av någon slags menstsunami, det rinner mens ner över det vita kaklet, på golvet, över dörrkarmen och på mattan. Det är blod över-jävla-allt. Jag är då nära på att ta självmord, men får glatt ställa mig och skrubba i typ en halvtimme för att få bort allt blod innan det hinner göra fina avtryck på mitt hyresbadrum.

Snipp snapp snut, och så var Julias sovmorgon slut.


Kommentarer
Postat av: Micke

Härlig frukostläsning Julia, gjorde så att mackorna smakade konstigt!

Annars så höll några tjejkompisar och jag på att skoja om den så kallade "menskoppen" för något år sedan, vi trodde inte det fanns någon som skulle använda en sådan, men där ser man!

Svar: Det var du värd Micke! Det är så få som använder den för att man aldrig får lära sig att den existerar, snart kommer den erövra världen... ;)
Julia

2013-01-14 @ 09:53:14
Postat av: Jessica

Hahaha dör. Fy fan, min värsta mardröm är att jag skulle glömma att låsa toalettdörren när man sitter där på jobbet och ska tömma koppen :D Annars är det världens bästa grej, fattar inte hur man överlevde innan. Luddiga tamponger känns ju helt bisarrt att använda nu.

Svar: Ja, eller hur! Fattar inte att ingen har berättat för en att detta fanns. Det var bara ett jävla tjat om tamponger och bindor i skolan...
Julia

2013-01-14 @ 10:23:41
Postat av: Anna

Hahahaha! Det skulle va du som lyckas med nåt sånt!!! ;) menstsunami!!! haha jag dööör!

Svar: Krävs fan skicklighet för att lyckas med detta :P
Julia

2013-01-14 @ 14:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<