Blaj

Datum: 2013-01-29 Tid: 17:03:47
Hatar när man inte har pratat på ett tag och när man väl gör det hakar rösten upp sig. Som igår hos gynekologen. När hon ropade upp mitt namn i väntrummet kom bara ett aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastöntigt "Iiiiiiih" från min sida.

Vägde upp det sen med att skaka hand riktigt bastant. Typ som när man fiser och försöker mörka ljudet med att göra liknande ljud med hostningar eller så. Hon gick nog på det.

Idag är btw första dagen i mitt nya liv, p-pillerfri med förhoppningar om lite bättre livskvalité. 

Kommentarer
Postat av: vikan

Hej!!
Jag har just också slutat med p-piller för jag mådde troligen kasst av dem... hoppas det är på grund av dem. varför har du slutat? vad tar du istället?

Bra blogg!!
/Vikan

Svar: Jag slutade för att jag mår precis som jag gjorde när jag var 15 år - jag grinar för ingenting och är allmänt deprimerad lite då och då, oerhört ojämn i humöret. Nu blir det till att använda pökpåse istället.
Julia

2013-01-30 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<