Uppdrag granskning igår

Datum: 2013-02-07 Tid: 11:32:00
Såg ni det? Om mäns näthat mot kvinnor. Jätteintressant och bra, speciellt min största idol Lady Dahmer som medverkade.

Män utsätts också för näthat. Skillnaden är att de inte utsätts för sexuellt näthat. De är inga horor och de har inte fått för lite fitta.

Kan inte ni som läser detta, inklusive jag, tillsammans lova att vi ska försöka utrota den urbota korkade kommentaren "Fått för lite kuk". Som att kvinnors lycka skulle påverkas av hur mycket penis hon fick instucket i musen. Varje gång ni hör något säga så, säg ifrån. Så kanske man kan skapa en minimal skillnad.



Kommentarer
Postat av: Petra

"Jag har som man fått flera direkta hot via mail. Har även fått anonyma telefonsamtal och brev i lådan som nån gått förbi med. Min snopp är avskuren i dussintal vid det här laget. Bara för att jag som man ifrågasatt feminismen. Sakligt och i god ton. Så dela gärna offerkoftan med mig. Jag kommer fortsätta kritisera feminismen iallafall."
/Från en manlig bloggare jag läste nånstans som jag nu glömt.

http://jagforklarar.blogspot.se/2013/02/nathat.html

Svar: Klart det existerar, men det är inte vanligt. Om det är Pär Ström kan jag förstå hoten ;)
Julia

2013-02-07 @ 23:47:23
Postat av: Petra

Slå upp ordet dubbelmoral.

Svar: Slå upp ordet skämt.
Julia

2013-02-09 @ 11:52:24
Postat av: [email protected]

Slå upp ordet: Ponnykött

Svar: Slå upp orden wierd kommentar.
Julia

2013-02-09 @ 23:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<