Naturvetar-balle

Datum: 2013-02-28 Tid: 10:18:37
I lördags var jag på bal på slottet här i Uppsala. Som jag förutspått så var det på vippen att jag satt i ett snöre och dinglade från min toalettdörr innan, håret gick åt helvete och jag fick duscha två gånger för att börja om från början. Om vi säger såhär; en blöjbeklädd dregglande 3-åring, en sverigedemokrat med järnrör, en ljusgrön avokado. Dessa tre ting var i jämförelse med mig väldigt mogna. Grinade, fick psykiska sammanbrott och svor att "Det här är sista gången jag går på en jävla baljävel!!!11" innan jag fick till det hyfsat och kunde pallra mig i väg.

Väl på balen hade jag SÅ JÄVLA tråkigt och smög då och då ut för att kolla lite på PS. I love you som jag lagt in i mobilen.

Inteeeeeeee.

Det var så sjukt fräsigt alltihop. Till och med toan var fräsig, det stod det rosor i krukor samt ett litet emergency-bord med hårspray, tamponger, tops, parfym och så vidare. Jag, säger-könsord-i-varje-mening-och-skrattar-åt-fisar-mest-av-allt-Julia, kände mig något malplacerad.

Här är en bild på Tha Bloggah och kvällens ragg:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<