Mitt liv

Datum: 2013-02-19 Tid: 19:57:17
+ Jag har fått mitt drömjobb på förlossningen i sommar.
+ Jag mår mycket bättre utan att stoppa i mig jävulens påfund (p-piller) varje dag.
+ Jag trivs bra på min praktikplats och får se väldigt mycket spännande saker. För första gången känner jag att jag längtar tills jag är färdigutbildad.
+ Min hamster Frank börjar bli tam! <33333

- Man kan ju tycka att en person med arslet fastklistat i soffan och som käkar chirre/lärre/godis undantagslöst varje dag skulle märka någon skillnad när denne börjar träna stenhårt fem dar i veckan och bara tillåter sig att äta onyttigt på helgerna. Har gjort detta i snart två månader och känner mig nästan fetare än innan. Hänga sig?
- Inser redan nu att jag på lördag kommer att ta livet av mig själv eftersom jag ska försöka få till någon slags balfrisyr i bakskallen och mitt tålamod är dyslektiker.
- Min hamster Frank råkade ut för en olycka och blev nedspolad i toaletten.
 
Nejdå. Frank lever. Försökte vara lite lustig.

Kommentarer
Postat av: Linn

Känner igen det där med träningen. Enda sättet för mig att gå ner i vikt har vart att gå med i en viktklubb där du räknar dina kalorier. Det handlar inte om att gå på någon diet utan att bli uppmärksam på vad man stoppar i sig under dagen och vad man ska undvika.
Har precis börjar omgång två och gått ner två kilo på två veckor! Fortsätter det såhär (och jag blir frisk från den här jävla förkylningen) så ska jag vara minus 12 kilos godisätande i maj. Känns inte som en omöjlighet!
Ska tilläggas att jag tränar tre ggr i veckan, det har jag gjort hela hösten men inte märkt ngn förändring, precis som du skriver.
Kan vara värt att prova iallafall, om de är ner i vikt du vill :)
Hälsa Frank!

Svar: Jag vill egentligen inte gå ner i vikt då jag redan väger lite, men jag vill bli av med fettet på magen. Så något kilo då kanske. Men jag trodde inte jag skulle behöva ändra kosten om jag började träna, men det verkar ju som att det krävs... suck. Tack för tipset iaf. Frank hälsar tillbaka!
Julia

2013-02-19 @ 20:39:51
Postat av: Nady

Frank måste ha gjort ett jädrans intryck på mig utan att jag ens träffat honom. Drömde nämligen i natt att du gav honom till mig och att han, av någon anledning, var två storlekar större. Mysko...

Svar: Haha!! Du träffar henne på lördag för hon ska också gå på balen med ett marsvin :)
Julia

2013-02-21 @ 18:24:09
URL: http://nady.blogg.se
Postat av: Nady

Oj ursäkta. Menade givetvis hon* :)

2013-02-21 @ 18:24:47
URL: http://nady.blogg.se
Postat av: Linn

Tränar du på gym? De två träningcentrena jag har tränat på säger erbjudit träningsvägledning, det kanske skulle kunna vara något då? De har säkert något bra tips om vad man kan göra :)

Svar: Japp, jag går på pass. Blandar kondition och styrka såsom spinning, pump, cirkelträning osv. Alltså, jag antar att jag blir tvungen att jobba stenhårt för att få den kropp jag vill ha med ännu mer träning och lägga om kosten totalt. Det suger bara så hårt att vissa käkar på precis som vanligt med får den kroppen som jag vill ha :P
Julia

2013-02-24 @ 15:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<