+ -

Datum: 2013-04-04 Tid: 10:18:00
Plus i mitt liv
+ Jag har fått bättre koll på min ekonomi efter att jag börjat storhandla mat varje vecka istället för att handla varje dag på Folkes livs (död åt Folke). Förra månaden upplevde jag fenomenet att ha pengar kvar på kontot den 24:e.
+ Har börjat jobba som timvikarie på Förlossningen och trivs som spermien i livmodershalsen.
 
Minus i mitt liv
- Denna ständiga analklåda... Tips? :((((
 
Vad jag vill
* Bli vegetarian... äter mest fisk i dagsläget men vet inte riktigt om jag helt är redo att utesluta rött kött. One day.
* När jag blir stor ska jag ha ett stycke trädgård med tillhörande växthus där jag odlar grönsaker, blommor... och sånt. Cannabis kanske. Som jag kan sälja till ungdomar på skolgården. Och bli rik.
 
Nu ska jag städa undan lite och laga mat, och sen väntar jobb ikväll... Nej, vänta lite, det där var ju en statusuppdatering på Facebook. Never mind.

Kommentarer
Postat av: Fredric Sundin

Angående analklådan - du kan testa Xyloproct. Jag kan hjälpa dig smörja in ditt anus.

2013-04-04 @ 20:52:59
Postat av: Lejonclou

Ett annat tips är ju Ica väst, 10 min lite längre bort än Folkes bara! Lovar att du kommer älska det!! :D

Svar: Jag vet, jag älskar Väst (och Ica Maxi), bara det att ofta är man för lat för att pallra sig dit :P
Julia

2013-07-15 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<