True löööv

Datum: 2012-09-26 Tid: 20:47:00
Mitt kärleksliv består just nu, som ni kanske vet, utav telefonkontakt. Idag när min boyfriend ringde så berättade jag massa spännande saker som finns att veta om könsorgan som jag lärt mig i skolan på senaste tid. Då sa han att han inte bryr sig om könsorgan mer än att hans eget ska funka. Då sa jag att han var en tönt. Då sa han att min mamma ångrade att hon inte aborterade mig. Då sa jag att tidigare när jag googlade på "missbildade foster" så hade en bild av Fredric Sundin kommit upp. Det hela spårade lite och slutade med att pojkvän sa att vid 25 kommer min kropp att förfalla och allt kommer att börja hänga.

Där kände vi att vi nog borde lägga på.

Senare kom detta.



Kan det vara den vackraste kärleksförklaring som finns att få? Mycket möjligt.

Kommentarer
Postat av: Karin

aaaaw <3

Svar: ;)
Julia

2012-09-28 @ 04:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<