Dagens märkliga

Datum: 2012-09-27 Tid: 22:09:43
Jag har tentapluggat hela veckan, och för er som aldrig har pluggat till en tenta kan jag jämföra det med att titta på filmen PS. I love you. Man blir alltså ganska torr i skallen efter ett tag.

Bestämde mig för att gå ut och springa en sväng för att komma ifrån kursböckerna en stund. Sprang med riktning mot Flogsta men därefter hände något oförklarligt. Vet inte var jag tog vägen, men jag tappade bort mig. Efter att ha kollat runt på vad olika busshållplatser hette samt skådat fyrans buss som inte alls går i mina hoods så kunde jag konstatera att jag var långt åt rövhålet fel. Vände om och bestämde mig för att försöka springa samma väg som jag kom ifrån, då jag får syn på ett hus. "Vad lustigt, dom har likadana studenthus här som på Studentvägen". Jag gick fram och kikade, och konstaterade att dom även hade likadana siffror på husen som det är på husen där jag bor.

Det var då det gick upp ett ljus, jag var hemma på min egen gata.

And that's it for tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<