"Varför narvalar är bättre än 5-åringar"

Datum: 2012-10-31 Tid: 15:10:00
Ja, den här rubriken var ju inte alls efterbliven. Sånt gillar jag.
 
Alltså, narvalar och 5-åringar. Två djur som jag gillar lika mycket. Kom fram till att det enda sättet att komma fram till vad som är bäst är att räkna upp det positiva med respektive kategori.
 
Positivt med 5-åringar:
Dom går att avliva
Man kan använda dem som julgran
Går att stänga in i källaren och med tiden låta dem föda dina barn och därmed bli världskänd över hela världen som Julizl eller liknande.
 
Positivt med narvalar:
Dom finns förmodligen inte på riktigt?
Kostar inte samhället pengar
Är förmodligen schyssta kompisar till deprimerade aborrar
Lär inte kunna använda iphones då dom har rätt stora fenor. Eller vad dom nu har.
 
Och där ser vi svart på vitt varför narvalar är bättre än 5-åringar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

*de går att avliva

Svar: Jag är väldigt noga med rättstavning osv, men just det där med de & dom har jag fan ingen koll på. Sorry.
Julia

2012-10-31 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<