Mitt liv de senaste veckorna summerat i bilder

Datum: 2012-10-29 Tid: 19:29:00


Käkat sushi på en liten båt.



Fått ett fint fyllemess av Jenny. Lo fa'. Jo, jag håller med.
 
 
Sett den absolut bästa kommentaren ever under ett par udda skor på nelly.com. Jag vill gifta mig med denna människa.
 
 
Fick plattängernas plattång i födelsedagspresent av Fredric.
 
 
Fått ett ballt paket av Mari som mest bestod utav ballonger.
 
 
...som innehöll en bok med sexnoveller. Fick även en bok med sexnoveller av Anna. Mina vänner har koll på vad jag vill ha.
 
 
Har även ägnat mig åt mitt huvudintresse en hel del.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

ÅÅÅÅ jag fick vara med i ett till inlägg! <3 har du börjat läsa än?

Svar: Nepp, ska sätta tänderna i dem i helgen!
Julia

2012-10-29 @ 20:29:41
Postat av: linn

har du instagram så man kan följa dig där? eller är den private?
MVH your stalker, som förövrigt blivit något av en instagram nörd

Svar: Älskar stalkers! Instagram; rulesbyjules.
Julia

2012-10-29 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<