Tjäna!

Datum: 2012-11-08 Tid: 18:01:00

Idag har jag haft en ledig dag. Har umgåtts med mig själv. Jag gillar det. Jag har provat två olika mössor på H&M i en kvart, det kan man inte göra om man inte är själv för då får den andre personen krupp. Jag har gått omkring på Ica i typ 45 minuter och funderat på vad jag ska laga för mat. Bestämt mig, plockat i varor i korgen, ändrat mig, lagt tillbaks alla grejer och börjat om från scratch. Typ tre gånger. Sånt som jag gillar att göra man som jag absolut inte kan göra när exempelvis pojkvän är med för då begås ett suicid.

Efter ett långt velande mellan två mössor för 49:50 respektive 79:50 så blev det tillslut den sistnämnde dyrgripen.



Och mat då? Det blev jordärtsskocksoppa med ungstorkad prosciutto. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<