Har jag sagt att jag har praktik på BB?

Datum: 2012-11-14 Tid: 22:20:00

Det har jag nog. Jag trivs i alla fall så oförskämt bra, här vill jag vara när jag blir stor.

Har varit med på två förlossningar (ballaste jag varit med om). Med andra ord är jag i princip fullärd. För att utöka kassan har jag startat ett företag; Julias Professionella Förlossning (JPF). Hos mig kan du föda ditt barn i en trevlig studentkorridor för enbart 200 kronor (exkl. moms). OBS! Suturering av eventuella bristningar ingår ej för det vet jag inte hur man gör ännu. Men det spelar säkert ingen roll.

Välkomna!

//Syster Jules


Kommentarer
Postat av: Linda

Men heter det inte förlossningen? Alltså att du har praktik på förlossningen? Eller du kanske har praktik på BB också? Men där sker väl i alla fall inga förlossningar? Du verkar ha det bra!

Svar: Jag har varit både på BB och förlossningen. BB är avdelningen man hamnar på efter att man fått barn :)
Julia

2012-11-22 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<