Något som frustrerar mig

Datum: 2012-11-19 Tid: 06:10:00
De här människorna som skrapar lotto i Nyhetsmorgon. Eller jag menar, dessa JÄVLA AS som har fått chansen att vinna pengar och eventuellt bli ekonomiskt oberoende en lång tid framöver. 

Anledning:

Jag har aldrig sett en enda utav dem som blir GLAD? När de har vunnit typ tjugotusen i månaden i tjugo år så ler de lite grann, grymtar lite, kanske säger typ "oj oj". Sedan får de efterblivna avfallen till mänskliga varelser frågan "Vad ska du göra med pengarna?". Svar: "Jaa......... Hmm.... Det finns alltid hål att stoppa dem i. Kanske någon resa".
 
Till dessa människor vill jag bara säga; det finns ett hål i eran kropp som jag gärna skulle vilja stoppa upp min fot i. Ha det så kul på Kanarieöarna.

Kommentarer
Postat av: Lotte

Håller med dig! Likadant i Bingolotto, standardsvaret är "Jaha, tack". Själv hade man skitit ner sig av lycka..

Svar: Menar't.
Julia

2012-11-19 @ 19:59:20
URL: http://lottesvarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<