Något jag vill förändra i världen

Datum: 2012-11-21 Tid: 14:23:00

Här kommer ett jättelångt inlägg med snuskiga ord och åsikter om sex. Om du är kräsmagad eller på annat vis känslig, kanske du icke ska läsa.

__________________________________________________________________________________________


Okej, något jag vill förändra i världen var det ja;


Synen på sex
, framförallt den kvinnliga sexualiteten. Jag hatar att miljarder tjejer, bland annat jag själv, har fått växa upp med att det är fult att vara kåt om man har en mutta. Alltså, jag har lekt knulla med mina nallar och dockor så länge jag kan minnas. Har sällan lekt annat än våldtäkt och gangbangs med mina barbies. Det började redan på dagis att man skulle "göra barn". Jag har blivit kåt på porr sedan jag första gången upptäckte det, säkert i 9-årsåldern när man hittade någon skabbig porrtidning (fatta lyckan, när det tidigare materialet man haft var Kropp och knopp i KP...). Det här är något jag alltid har hållt hemligt och skämts enormt över. När det egentligen är helt normalt. Normen i samhället är ju att det är killar som är kåta. På Aftonbladet ser man rubriker som "14-årig tjej lurades till att sexchatta i webkamera. - Jag gjorde det för att få uppmärksamhet". Har ni någonsin sett en sådan rubrik som handlar om att en kille har gjort det? Nej, för killar gör ju sådant för att de är kåta. Tjejer är utnyttjade offer som gör det för uppmärksamheten...

Blir lycklig av att min store idol och förebild Lady Dahmer lägger ut en bild på sin mensiga binda. En pytteliten mensfläck dessutom. Folk lägger upp bilder på sår och avkapade fingrar till höger och vänster, men när någon lägger upp en bild på en blodfläck som råkar komma från en fittingång, så blir det ett jävla liv. Killars sperma ska sväljas hit och dit, läggas i tjejers ansikte på porrfilmer och så vidare. Mens däremot, man får knappt nämna själva ordet utan att folk skruvar på sig och börjar ropa "äckliiiigt". Jag tycker att det ska normaliseras, berättas om. Det man fick lära sig i skolan var att man kommer att blöda en gång i månaden. Ingen berättade att när man snackar om blöda så är det oftast inte bara en söt liten röd fläck i trosan, nej nej; du kommer blöda så mycket att blodslemmet kommer hamna överallt längs insidan av dina lår om du använder binda. När du vaknar på mornarna och råkar hosta så kommer det att bli någon form av the return of Stockholms blodbad i din säng. Det är vad de flesta har att vänta.

Är förbannad över att ingen under min skoltid har tagit upp ämnet hur man har sex som kvinna. Man har aldrig någonsin snackat om vår gode vän klittan. Att 9 av 10 behöver stimulans där för att komma är det ingen som har nämnt. Istället har vi ägnat en jäääävla massa tid till att trä på kondomer på plastsnoppar och snackat utlösning. Det är liksom som att de på sexaulkunskapen för killar skulle glömma bort att ta upp det faktum att det är skönt att ha snoppen i murran. Helt wacko.

Nä, fy fan. Mina avkommor ska minsann få lära sig.



Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad bra Julia!

Svar: Tack! Long time ago, Emma :)
Julia

2012-11-21 @ 16:01:02
URL: http://minikobra.blogg.se
Postat av: polarn

Word!

2012-11-21 @ 17:23:00
Postat av: Mamma Ann

*Tummen upp*

2012-11-21 @ 17:35:45
Postat av: Annelie

hahahah xD Så sant!

2012-11-21 @ 18:36:44
URL: http://alvid.spotlife.se
Postat av: Anna

Kunde inte sagt det bättre själv ;)!!!

Svar: :)
Julia

2012-11-21 @ 21:24:57
Postat av: Karin i klassen

Men BRA!

Svar: Tack Karin!
Julia

2012-11-21 @ 22:12:27
Postat av: Therese

Ditt bästa inlägg ever! Förutom alla roliga saker Åsa säger.

Svar: Haha, det var fan för länge sen Åsa var med.
Julia

2012-11-21 @ 22:45:20
URL: http://facebook.com/tbfotografering
Postat av: michaela

Det här måste nog vara ett utav de bättre inläggen jag läst på mycket länge.

Planen var att skriva en lång kommentar om, ja, diverse. Men jag har ju trots allt lärt mig att flickor ska vara fina och rena å absolut inte gilla sex, så jag håller tillbaks på detta.

Bra skrivet, återigen.

Svar: Tusen tack!! Blir lite generad känner jag.
Julia

2012-11-22 @ 21:19:01
URL: http://heartbeatsbym.blogg.se
Postat av: Tessi

Så jävla rätt Julia!

Svar: Tack Tessi!
Julia

2012-11-23 @ 10:56:42
Postat av: ida

Jag älskar dig, Julia.
Så UPPLYFTANDE att läsa! Älskar att man kan ge varandra frihet genom det man skriver. Tack. puss

Svar: Taaaack <3
Julia

2012-11-23 @ 12:03:35
URL: http://isislilithstorm.blogg.se
Postat av: Lotte

Du är så jävla cool Julia, håller med dig till 100%! :)

Svar: Tack Lotte!
Julia

2012-11-25 @ 18:34:38
URL: http://lottesvarld.se
Postat av: Josie

Wow! Igenkänningsfaktorn är skyhög och jag tycker det är grymt häftigt att du våga skriva det sådär. Får mig att inse att det faktiskt var normalt att man var så sexintresserad/kåt redan i unga år! Stor eloge till dig!!

Svar: Kul att man inte är ensam om detta! Tack så mycket :)
Julia

2012-11-27 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<