Min hy del 3

Datum: 2012-11-21 Tid: 09:59:07
Ska till en läkare på tisdag för att eventuellt få p-pillret Diane utskrivet. Ska tydligen vara effektivt mot akne, man får bara använda det under en kort tid. Någon som provat det?

Förra gången jag gick till läkare för min hy så sov jag med smink kvällarna innan samt kladdade in den i någon gammal handkräm, jag gjorde med andra ord alla rätt. Givetvis vaknade jag upp med fin hy just den dagen.
 
Håll alltså tummarna för att jag ser ut som en salami på tisdag.

Kommentarer
Postat av: mari

jag fick det utskrivet för nåt år sedan, men jag åt bara en ask för jag var svinrädd för att bli fet och okåt av dom, som jag blev av yasmine.

Svar: Fet och okåt verkar vara oundvikligt... Har du haft problem med fejjan, ORRE? Va va?
Julia

2012-11-21 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<