Helgen i punktformat

Datum: 2012-11-26 Tid: 06:13:00
1) Jobbat sista passet på BB. Buhuuuuuuu :(
 
2) Fistpumpat i 2,5 timme till Swedish House Mafia. Det var grymt, men jag är väl kanske inte lika salig som alla andra. Så jävla kul är det inte att stå förpackad som en sardin i trängseln och det enda man ser är svettiga ryggtavlor relaterat till att man är 162 centimeter lång. Sen irriterar jag mig på det där "Tack som FAN!" som alla artister alltid kör med. Så cheesy. Och så gillar jag inte att man svär.

3) Haft myskväll med mina "vänner" (misstänker att de bara vill åt mina pengar så jag håller dem på ett mentalt avstånd). En av dem (vi kan kalla hen "Inga-Lill") är så jävla rolig när hen fiser. Mitt under ett seriöst samtal kan "Inga-Lill" lägga av en äckligt blöt mök utan att röra en min och fortsätta att ha samma allvarliga ansiktsuttryck (om det är jag är det snarare HAHAHAHHAHAHAHAHAAA, höööööörde ni?! Jag FEEEEES!). Beundransvärt. Sånt man kan skriva på sitt CV.

4) Sett filmen Blood Diamond. Och vet ni (helt sjuuuuuukt); Jack, från Titanic, är med i den!!!!!! Man såg ju att han dog efter att båten hade sjunkit, men alltså har han överlevt på något vis?! Sick!

5) Reflekterat över livet.

Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Nu ska du inte överdriva lilla Julia. Aldrig att du är 162 cm lång! Bäst att hålla sig till sanningen, 158 cm MAX!!!! ;)

Svar: Hörredudu, passa dig ;)
Julia

2012-11-26 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<