"En oförglömlig kväll du inte minns"

Datum: 2012-11-08 Tid: 18:20:00
Alltså, jag har aldrig någonsin haft en minneslucka. Klart man har svårt att minnas saker efter en fylla, men har aldrig upplevt att det är helt svart.

Något som däremot var helt svart var jag förra helgen.

Nog för att jag alltid kommer med briljanta idéer, men denna gång måste jag erkänna att min idé var kass; jag pratar om halloweenkostymering. Jag hade planerat att klä ut mig till en toalettmumie. Införskaffade enorma mängder toapapper samt tejp. När jag börjar snurra in mig i pappret så märker jag att det här kommer ju fan aldrig funka längre än tio minuter. Minsta rörelse och allt gled ner/sprack. I panik fick jag börja försöka komma på något annat att klä ut mig till, vi var redan sena till förfesten. Och nu kan ni kalla mig spådamen - jag tänkte att jag klär ut mig till den som vinner presidentvalet i USA. Snacka om läskigt va, nästan övernaturligt att jag kunde veta det :S:S:S:S

Jag tog en svart ögonskugga, kladdade ut den med vatten och målade mig i hela ansiktet.




Jaja. Jag har i alla fall skitpapper så det räcker i ett par år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<