Business-Jules

Datum: 2012-11-23 Tid: 12:10:35


Jag ska på käkkonferens. Det är inte så fräsigt som man kan tro.

Första gången jag skulle på käkkonferens var innan hela min käftcirkus drog igång. Jag såg framför mig ett avlångt bord med massa stolar, högst upp i någon New York-skyskrapa. Lyxigt mineralvatten på bordet, en stor projektorduk och män i kostym från alla världens hörn.

En av de där männen, förslagsvis från Kina, skulle knäppa händerna, böja sig fram över bordet, sucka lite och titta mig i ögonen.
- Jaha, JULIA. Om det nu verkligen är vad du heter. Du är här för att göra affärer med oss.

Typ den bilden hade jag i huvudet. Istället går den här konferensen ut på att man ligger i tandläkarstolen, det kommer in ett par läkare som tittar i munnen och hummar, sen går dem, man får betala 300 spänn och gå hem.

Totalt blåst på mineralvattens-konfekten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har precis satt in tandställning för att göra exakt samma sak som du har gjort! Känner ingen annan som har gjort något sånt här, så tänkte bara fråga lite, svara om du pallar :)
Men hur gick det med känslen runt munnen och så efter operationen? Försvann något? Och alltså, om jag skjuter fram min underkäke nu, så den hamnar i "rätt läge", så ser jag helt konstig ut, då ser det nästan ut som jag har underbett.. Hur kände du innan operationen? Var du rädd att det skulle se knasigt ut efter eller va du ganska säker på att det skulle se bra ut?

Mvh en tjej som undrar vad hon har gett sig in på... Haha

2016-01-01 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<