Var på Elitloppet igår

Datum: 2012-05-28 Tid: 12:35:57


Det som fascinerade mig mest var inte de fina
loppen, hästarnas prestationer eller stämningen.

Det var GUBBSVETTEN.

Svett i all ära, det är inget man har på topplistan
över favoritsaker, men gubbsvetten igår nådde
någon slags pik.

Det frodades det av medelålders, överviktiga,
håriga män utan tröja på Solvalla. För det första
så irriterar det mig något grymt att gubbar med
större pattar än vad jag har får gå med dem fritt
framme i luften utan att någon tycker det är konstigt.


För det andra så är det den här svettdoften som
bara dessa män kan åstadkomma och som får en
att reflektera över självmord. Nästa år blir det till att
sälja deodoranter vid läktarna för att man ska
överleva som besökare.

Men grattis Commander Crowe.




Kommentarer
Postat av: Elin Brunlof

Jag var där och jobbade i Valla Krog... Kul som fan! :)

2012-05-28 @ 21:36:42
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<