Valleballe 2012

Datum: 2012-05-02 Tid: 20:45:04

För dem som inte är ifrån trakten kan jag berätta
att Valborg i Uppsala är något utöver det vanliga.

Det samlas helt galet mycket folk i Ekoparken, där
några DJ's spelar. Bästa i år är att mina homies bor
på första parkett i huset närmast parken.




Parken klockan 08.00. Några eldsjälar har hittat dit.




Vi var redan på G med spritfrukost.




Klockan nio, det börjar ta sig.



Klockan 11 och det börjar ta sig ordentligt.




En dag som skulle kunna bli den bästa på
hela året. Sol, värme, en hel camp i parken
med bara sjuksköterskor. Jag hade gjort klart
alla skoluppgifter före helgen för att jag skulle
kunna slappna av och ha så roligt som möjligt.
Jag lärde mig dessutom av förra årets misstag -
inte festa dagen före (Kvalborg). Det året gick
jag omkring i någon slags bakfylledvala hela
dagen och det var inte skitkul.

VAD GÖR IDIOTEN?

Jag är så jävla övertaggad att jag är full klockan
nio. Smetfull klockan 10. Bajsfull klockan 11.
Jag och Jenny delade på en flarra fishshot och
jag lägger över det totala ansvaret på den, för
runt tolvtiden ligger Jenny däckad på toan och jag
hänger över vasken i köket och spyr.

Missade parkhänget. Missade champagnegaloppen.
Missade utgång på kvällen.

Har sällan känt mig så kass.


Men men, tredje gången gilt säger man ju.
Litar helt och hållet på att nästa år blir kick ass.




Såhär mysig såg parken ut på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Julia! Var har du köpt tröjan? Fakking snygg.

2012-05-03 @ 13:49:25
Postat av: Karin igen

Jaha, inget svar på kommentaren! Är det för att jag kallade din häst bög?

2012-05-14 @ 01:10:56
URL: http://knuds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<