Irriterande

Datum: 2012-05-24 Tid: 16:47:28


Någon mer som har blogg.se-appen? Det finns
en negativ sak med den, och det är att den inte
fungerar. Kan tycka att det vore ett ganska viktigt
kriterium att uppfylla, men det är jag det.

Hade tänkt att posta ett lustigt inlägg med en
bild på en p-bot jag fick igår på 350 riksdaler, men
nu går ju inte det då jag inte har tillgång till dator
och det skulle gå snabbare att leja en utvecklingsstörd
grävling (notera att grävlingar är halvblinda och
mest instresserade av typ bark) att uppfinna en
ny blogg-app än att vänta på att bilden laddats klart
på denna app.

Så ni får nöja er med ett tråkigt inlägg med text istället.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha så sant! ;)

2012-05-24 @ 20:28:11
Postat av: Anna

Vad gjorde du för att få böter då!? ;P

2012-05-24 @ 20:29:06
Postat av: RULES BY JULES

Jag stod på en parkering som var gratis. Fast det var den inte tydligen.

2012-05-25 @ 17:07:14
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<