Alltid lika kul att läsa kommunens annonsblad

Datum: 2012-03-01 Tid: 09:48:04

Händer så mycket galna grejer häromkring i byarna.
Först och främst har vi detta evenemang:



Varför åka på Peace and Love, när man kan åka till
Hargshamn på fläskfiléfestival?

Frågor som dyker upp;

1) Vad är en fläskfiléfestival? Är det någon slags
hyllningsfest till detta köttstycke?
2) Kommer uppföljaren Oxfiléfestival senare?
3) Kommer det förekomma lustiga hattar?



Är man inte nöjd med röjet som festivalen kommer
att erbjuda, kan man dra på äggsexa (?) med
underhållning av ingen annan är Lill-Bength!

Bara faktumet att stava Bengt med h gör mig inget
annat än fruktansvärt nyfiken på vem denna crazy
figur kan vara.

Kommer bli en galen helg!


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha verkar galet i Alunda!

2012-03-01 @ 11:05:28
Postat av: Karin

Hahaha <3 en och annan äggsexa har man ju varit på.

2012-03-02 @ 10:45:58
Postat av: Anna

Precis! Bowlan har fått konkurans!!! :P

2012-03-02 @ 14:42:37
Postat av: Emma

Det är ju skamligt att du inte vet vem Lill-Benght är Julia!

2012-03-03 @ 15:37:42
URL: http://minikobra.blogg.se/
Postat av: En hemlig läsare

Hej juls! Jag har inte läst din blog på länge för jag har läst en annan haha ;p

men nu är jag här igen och jag blev JÄTTEGLAd när jag såg att du skrivit massa nya inlägg! iallafall jag ville bara säga att det är roligt att du har den där tiningsutklippen om vigelsboäng för jag bor i dalsbrohed och det är alldeles bredvid vigelsboäng eller VIGGAN-ÄNGEN som vi brukar kalla det haha. iallafall så undrar jag om du ville komma hit och göra typ som ett blogg reportagge (staving?) för i sådana fall så kunde ju du och jag kanske göra något roligt?? jag kunde till exempeöl lära dig allt om grekisk matlagning för jag har gått en kurs. så kunde du berätta om dom bästa shoppingställena i stan och så!! ja, det vore jätterolit! Kram!! <3<3<3<3<

2012-03-07 @ 22:56:55
Postat av: RULES BY JULES

Hej hemlig läsare! Kul att du hittat hit igen. Låter som en fantastisk idé - jag skulle kunna åka runt och besöka kommunens alla byhålor och skriva reportage om dem och testa alla skojsiga aktiviteter. Kanonkul!

2012-03-09 @ 14:53:03
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<