Worst day evah

Datum: 2012-06-01 Tid: 12:06:51

Mitt psyke efter tre veckor av mastodontplugg
och stress är inte det bästa. Igår kom så
domedagen.

* Började dagen med klinisk examination. Jag
lyckades med bedriften att faila alla tre moment.
Började lipa inför examinatorn.

* Väl hemma på lunch tappar jag formen med
laxlasagne när jag ska ta ut den ur ugnen. Lasagne
över hela golvet plus brännskadad fot.

* Rejsa tillbaka till Polacksbacken för att skriva
mikrobiologitenta som jag känner mig riktigt redo
för. Upptäcker att frågorna är helt sjukt pissigt svåra
och jag börjar grina över tentapapprena.

* Darrig och nervklen bestämmer jag mig för att
ta bussen därifrån, köper en barn-smsbiljett. Lite
senare kommer två kontrollanter in på bussen.

Om någon kan slå min dag i uselhet så vinner denna
ett valfritt klistermärke.

Snälla, tyck lite synd om mig.



Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Säjer bara Karma, Julia, Karma!! ;)

(Kunde inte bara låta bli denna frispark)

2012-06-02 @ 01:00:34
Postat av: RULES BY JULES

Tss. Om det handlar om karma så borde det ju ha gått åt andra hållet, med tanke på att jag är en så fantastisk människa :)

2012-06-03 @ 13:29:35
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Mamma Ann

Ha-ha! :D

2012-06-03 @ 14:45:46
Postat av: Anna

Bamsekram!!! <3 Men ja, den dagen verkade suga rätt hårt! :P

2012-06-04 @ 22:48:08
Postat av: RULES BY JULES

Tack <3

2012-06-05 @ 13:24:02
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: nady

Åh fan vad segt! Blev själv konfronterad av kontrollanter pga barnbiljett nyligen, så typiskt :P

2012-06-07 @ 13:50:56
URL: http://nady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<