Fredagkväll

Datum: 2012-06-23 Tid: 14:13:54


Jag gillar löshår.



Färdigfixad. Bra bild som tydligt visar kransen.

Åkte till Öregrund och hade en underbar kväll med kubb och grillat käk i Emils amazing apartment. Jag är så dålig på att ta bilder under tillställningar. Det känns först och främst väldigt nördigt att stanna upp när man har som trevligast och ba "VÄNTA! Nu måste vi föreviga detta ögonblick." Som om inte det vore nog så ska man sedan utse vilken person som ska ta bilden och därmed inte få vara med själv. Lite som på skolidrotten där den sämsta blev vald sist typ.

Hursom, inga bilder togs förutom nedanstående. Det måste ha varit något i min fruktsoda för senare under kvällen blev jag väldigt vinglig, glad och högljudd. Wierd.



Haha, alltså. Kolla min jävla krans. En sketen, vissen blomma kvar i fram. Så jävla fattig.



Alltid lika underbart att vakna upp dagen efter och se ut som Marilyn Manson. Like a baaaws.

Vad har ni gjort på midsommar kära bloggläsare? Skriv ner det i ett brev och skicka till eran mormor, för jag vill egentligen inte veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<