Vilken härlig dag

Datum: 2012-07-02 Tid: 10:45:08
Solen skiner och rövsvetten frodas. Har varit ute och sprungit några kilometer och luktade därefter inte nyponros. Tog till en radikal åtgärd - dusch. Sedan smorde jag in mig med brun utan sol och nu luktar jag fiskorv igen.
Tänkte svara på anstormningen utav frågor jag fick i tidigare inlägg.

Sandra: Var jobbar du i sommar?
Jag jobbar på ett demensboende utanför Uppsala. Is nice.

Elin Brunlöf: Hur kan du va så jäääkla skön?
Säger som någon rappare; I GOT IT FROM MY MAMA!

Anonym: Är Freddan den rätta? Om ja, hur vet du det?
Jag hoppas det. Det känns liksom helt rätt, jag är sjukt kär och har inga som helst tvivel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<