Tack för kaffet

Datum: 2012-07-23 Tid: 22:00:14
Här om dagen använde jag mig av en funktion som heter Google. Det jag googlade var egentligen ganska efterblivet; att ormar finns i skogen är väl lika klart som att jag är sexuellt frustrerad. Men jag var sugen på att gå ut och leta svamp, och eftersom min fobi har tilltagit så hoppades jag på att få fram en sida där det stod typ "Ormar gillar inte mossa och svamp och sånt utan finns bara på gångvägar, så det är lugnt".

Det var inte svaret jag fick, utan istället kommer följande upp som första träff:




Men för i HELVETE. Jag som ska till fetaostlandet om 1,5 vecka ville förfan inte ens tänka på att det möjligen kunde finnas ormjävlar där. Nej Google, jag tror inte att jag vill leta ormar i Grekland denna sommar. Men tack ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<