Jag får krupp

Datum: 2012-01-12 Tid: 15:39:07

När jag har lite tråkigt om dagarna
har jag några standardämnen jag
brukar fundera över. Förutom den
globala uppvärmningen, aidsforskning
eller världssvälten brukar det vara

....

Waaait for iiiit...

Särskrivningar (ursäkta uttjatat ämne).

Alltså, seriöst nu guys. Hur svårt kan
det vara? I det svenska språket ihopskrivs
i princip ALLT.

Så känner du att du tvekar, skriv ihop så
har du den hyfsat braiga chansen på 99%
att göra rätt.

Ser jag en till facebookstatus med någon
som ska göra något "jätte kul" så ska jag
gå till mobilförsäljarna i Forumgallerian
och be dem att adda denna person för att
denne blir "jätte glad" då.

Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHA VA? Tänkte precis skriva exakt samma sak på min blogg. Ja jag vet att jag är stalker-ish men jag såg värsta särskrivningen EVER på din facebookstatus. Blev arg. End of story. Ja, jag är Michaela Nordness, hehe.

2012-01-12 @ 16:42:24
Postat av: Rules by jules

Haha, vad coolt! :D Men det på min status var väl antagligen ett skämt ;) Kul btw att du "tillkännagav" dig, alltid kul att veta vilka som läser skiten.

2012-01-12 @ 17:09:29
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha för skön!



Btw har också gjort fitt käkoperation tror du att käken skulle lida om man fick en smäll på käften på krogen någon kväll? Peace love and war

2012-01-13 @ 13:48:28
Postat av: Rules by Jules

Frida >> Åh, kul med en till käftopererad! Tror fan att man skulle vara Hulken på krogen, eftersom det har växt ihop nytt ben i käken PLUS att det sitter fast i titanplattor. Skulle ju inte vika sig för något!

2012-01-15 @ 19:14:52
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<