Cirkulerar i min skalle just nu

Datum: 2012-01-10 Tid: 15:54:26

1) Jag borde uppdatera bloggen bättre. Har blivit bra slö.
Ny design kanske vore på sin plats då bilderna är ca. 5 år
gamla. Är ju dock totalt dökär i den till vänster i headern,
ser så fruktansvärt efterbliven ut. Gotta löve.

2) Alltså HELVETES JÄVLA KUKFAN vad jag har lust att vrida
nacken av de satans mobilsäljarna inne i Forumgallerian med
den här hoppa-på-folk-tekniken och sedan dräpa nedlåtande
kommentarer om dem som inte stannar. Nej tack, jag vill inte
teckna ett abonnemang idag heller. Men du kan få teckna en
prenumeration på min avföring, ska jag säga nästa gång.

3) Livet. Är det inte vackert så säg.


Kommentarer
Postat av: Sälen

alltså, livet är inte vackert, julia. jag har panik över en helvetes jäääävla b-uppsats som ska in imorgon. bara tre-fyra slidor kvar att skriva.

däremot uppmuntrar jag helhjärtat ditt svar på tal gentemot telefonförsäljarna. du har mitt fulla stöd.



tata!

2012-01-11 @ 12:04:38
Postat av: Julia

Jag känner med dig, Emilia. (Formellt det lät då).

2012-01-11 @ 22:10:14
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<