Några bilder från mitt studentrum

Datum: 2012-12-22 Tid: 15:05:00

Eftersom jag har ett väldigt litet könsorgan blev jag tvungen att kompensera med den största jävla stjärnan jag kunde hitta. Mysigt va? Så jävla mysigt att jag varje dag är på vippen att uppdatera facebook med "Myyyyys :)". Men det är lagom efterblivet så jag lägger alltid band på mig själv.



Kan tänka mig att jag som student är hyfsat ensam om att ha baxat in en 160-säng i ett 18 kvm-rum.



Här kan man sitta och filosofera eller författa dikter på kvällskvisten.

 


Kommentarer
Postat av: Joje

Riktigt duktigt att lyckas få ett studentrum sådär fint!! :-)

Svar: Tackar! :)
Julia

2013-01-13 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<