Ge fan i min sittdyna

Datum: 2012-12-28 Tid: 13:04:43

På juldagen var jag ut på den enda lilla nattklubb som finns i min hemkommun. Största skillnaden med att gå ut på ett bondställe och på nationer är att jag fick min röv klämd flertalet gånger utav okända män. Något jag aldrig har upplevt under mina år som student.

Jag undrar vad det är som får dessa efterblivna grottapor i Östhammars kommun att tro att det är okej. Blev besviken att jag inte hann se vilka det var för jag var redo att dela ut pungsparkar utan dess like. Tur att det bara är en gång per år som man går på Bowlan, får man lov att konstatera.

Hur många av mina kvinnliga läsare har upplevt ofrivilligt tafs ute på krogen? Jag gissar på en jävla massa händer i luften...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har hänt, ja. Ibland brukar jag vända lite på steken och vara en mansförtryckare och klämma på deras stjärtar när jag är ute, hehehe.

Svar: Rätt!
Julia

2012-12-28 @ 14:07:16
Postat av: Sanna

Haha har tappat räkningen... Till och med på våran krogen tid så sluta jag räkna...

2012-12-28 @ 15:15:11
URL: http://frokensanna.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha har tappat räkningen... Till och med på våran krogen tid så sluta jag räkna...

2012-12-28 @ 15:15:14
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<