Flytt

Datum: 2012-08-27 Tid: 15:54:17

På fredag börjar jag flytta till Uppsala och min nya etagevåning på 98 kvm med öppen planlösning och golvvärme.

April april!

Jag flyttar till ett 18 kvadrats studentrum. Funderar på att köpa en 160-säng.

Fördelar:
1) Risken att jag eller min pojkvän mördar den andre minimeras om vi slipper sova ihop i en 120-säng en enda gång till.
2) Jag stödjer Ikea.
3) Det är kul att handla.
4) Risken att drabbas av graviditet eller könssjukdomar minskar om man sover med ett större mellanrum.
5) Vit.

Nackdelar:
1) Kommer inte ha plats med en köksö, 10-sitssoffa, cementblandare, hunduppfödning eller något annat skoj på mina 18 kvm.

Just nu väger fördelarna över nackdelarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<