Filmtips?

Datum: 2012-08-26 Tid: 12:08:38
Jag vill ha tips på filmer som man grinar till!

Tipsa gärna inte om:

Filmer med djur (det är oftast för hemskt.)

Titanic (Vilken film jag sett flest gånger i mitt liv? Hård fight mellan Stormdag med Nalle Puh och Titanic. Ta med i beräkningen att Stormdag med Nalle Puh var den enda VHS-film vi hade under något år när jag var liten och gissa hur många gånger jag då har sett Titanic.)

PS. I love you. (Låter mig hellre bli fritzlad i en källare i något östeuropeiskt land med hörlurar över öronen som spelar Dansa Pausa på repeat i ett år än att se den filmen igen.)

 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visserligen är det djur, men lejonkungen, alltså när Mofasa dör så bara brister det

Svar: Hmm, man kanske ska ge den gamla godingen en chans till då.
Julia

2012-08-26 @ 18:35:18
Postat av: Rubban

"My sisters keeper". Aldrig grinat så mkt i hela mitt liv... handlar om en tjej som har cancer och hennes lillasyster blev till för att de skulle kunna ta organ mm av henne...men så jävla vacker film!

Svar: Tack för tipset Rubban, ska tankas!
Julia

2012-08-26 @ 22:05:33
Postat av: Linn

Finns en film med kate Hudson som är ganska cheesy men ändå så grät jag! Handlar om att hon får cancer och försöker ignorera döden.. Gråtvarning!!

Svar: Ska kollas upp. Tack!
Julia

2012-08-26 @ 23:33:58
Postat av: Lina

se "the notebook", finest filmen evah!

Svar: Det är en av mina favvisar. Den är fin och så, men jag tycker inte att den är sorglig? Har aldrig bölat till den i alla fall.
Julia

2012-08-30 @ 13:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<