Dax för ett inlägg kanske

Datum: 2012-08-21 Tid: 17:43:00

Min dude har haft permis i tre veckor från sin utlandstjänst. Under dessa tre veckor har jag alltså passat på att umgåtts, varit i Grekland, skrattat, pussats, sexat och så vidare. Nu ska jag försöka blogga igen.

Idag åkte han tillbaka. Känslorna svallade hos mig under morgonen och jag kände att jag bara ville ha allt ur mig och gråta ut.

Jag: Säg något hemskt så att jag börjar grina.
Fredric:
Du är skitful.

Hade ju mer tänkt att han skulle säga typ att snart åker jag och kommer vara borta sjukt länge. Men men!

Jag hoppas att alla någon gång får uppleva känslan att vara så kär som jag är i F. Det är helt sjukt underbart när allt känns så rätt.

Puss puss,
/Emo-Jules









 


Kommentarer
Postat av: Jenko

Ni är så fina! Mer kärlek åt folket!

Svar: Nämen tack! Meeeer lööv.
Julia

2012-08-25 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<