Dagens pinsamma

Datum: 2012-08-27 Tid: 16:02:00

Besiktade hästtransporten idag. Jag vet inte vad det är med bilprovningen, men jag blir alltid sjukt nervös innan jag ska besikta något. Känns som att man kliver in på ett helt okänt territorium där man absolut inte platsar.

Jag var som sagt rätt nervös. Och när besiktningssnubben snackade med mig så blandade min hjärna ihop två ord och gjorde dem till ett eget ord. Gaaad I hate when that happens!!!!!!111 Hursom, såhär blev mitt nya ord när min hjärna velade mellan att svara "Kanon" och "Fint";

Besiktningssnubben: ...så du får fixa dom här två felen och boka en ny tid så fort som möjligt.
Jag: Okej, kanin!

Man vet ju inte vad man ska säga i ett sånt läge heller. Börjar man förklara vad man menade låter man ju oftast ännu mer dum. Så jag gjorde det enda rätta; låtsades som ingenting och åkte därifrån.

/Rabbit


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag dör!!
Samma sak hände mig idag. Tjejen bakom lotteridisken frågade mig om jag inte skulle köra en gång till kanske? "Nej, jag går nog hellre och köper lite pengar nu" svarade jag.. Din var hundra gånger värre, men ändock lika jobbigt varje gång det händer...

Svar: Haha, piiinigt! Man blir ju helt ställd.
Julia

2012-08-28 @ 03:15:04
Postat av: Lotte

Hahahahaha, har hänt mig massor av gånger. Dock har jag lite svårt att hålla minen och ser alltid ut som en jävla tomat i fejjan. Jobbigt läge!

Svar: Ja, man skulle botoxa bort dom röda ansiktspigmenten alltså.
Julia

2012-08-29 @ 14:27:35
URL: http://lottesvarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<