Var på bio igår

Datum: 2012-04-23 Tid: 14:29:20

Såg en film om en stor båt som sjönk.

Som tur var så var den inte på riktigt, berättade Fredric för mig.

Tillfällen jag grinade:

1) När filmen börjar, blir allmänt rörd
2) När dom står framme i fören
3) När Rose säger "I saw the iceberg and I can see it in your eyes"
4) När Rose hoppar av livbåten för att vara med Jack
5) När hon upptäcker att Jack är död
6) När hon blåser i visselpipan
7) När en båt vänder
8) När dom visar fotona på Rose
9) När alla applåderar åt Rose och Jack
10) När eftertexterna rullar och fröken Dion sjunger.

Kommer nevah evah komma en bättre film!!!!1111

Möjligtvis Göra Kanal 5, den lär vara ruggig.



Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Jag satt även jag och storbölade i biosalongen. Trots att jag sett filmen tusen gånger innan...

2012-04-23 @ 16:36:22
URL: http://ebrownie.blogg.se/
Postat av: Mamma Ann

Ja, GÖÖÖra Kanal 5 lär vara awsome. ;) :D Ha-ha!!



När grät Malena? När filmen började , när filmen fortsatte, när filmen slutade, eftertexten, på vägen hem, osv, osv....

Dvs HELA TIDEN!!! :D :D :D

2012-04-23 @ 17:33:09
Postat av: Julia

Elin: Skönt att höra att man inte är ensam ;) Undrar om man fortfarande kommer kolla på den och tycka den är bäst när man är typ 70 barre?

Ann: Haha! Rätta takter...

2012-04-24 @ 12:14:46
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<