Vilken bra uppdatering det var här då

Datum: 2011-09-05 Tid: 19:24:34
Fan, hinner inte sitta vid datorn längre. Har sjukt mycket att stå i. Typ kolla på TV.

Idag var jag ute på en promenad med min lilla hund. Eftersom jag har så sjuuuUUUUkTTT1111 mycket att göra tänkte jag att medan jag går kan jag passa på att kolla facebook på mobilen, för det hinner jag aldrig annars numera. Börjar med att jag tappar iphonen i marken så att det blir en liten spricka i skärmen. När jag har fiskat upp den möter jag en jag känner i en bil, jag vinkar lite käckt med handen jag har mobilen i. Märker sen att det var långfingret jag viftade med.

Promenixen avslutades i alla fall bra, hittade två stora kantareller:


Kommentarer
Postat av: Isabella szerafia

veli najs maschlooms. Taste good!

2011-09-05 @ 20:40:04
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Ann

..och kantarellerna smakade bra, eller...? ;) :D

2011-09-06 @ 09:27:49
Postat av: Suz

Hej! Har en fråga till dig ang. din käkoperation...Har du fått tillbaka känseln något i läppen o hakan? Du kan väl mejla till mig, jag gjorde en operation för 2 v sedan. Tack på förhand Hälsningar Suzanne

[email protected]

2011-09-09 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<